Hotel Rating
  • Αρχική
  • Η Εταιρία
  • Υπηρεσίες
    • Αστεροποίηση Ξενοδοχείων
    • Απόδοση Κλειδιών σε Ε.Ε.Δ.Δ
    • Λοιπές Πιστοποιήσεις
      • ISO 9001
      • ISO 22000 – HACCP
      • Green Key
      • OHSAS 18001
      • ISO 14001
      • ISO 26000
    • Συχνές Ερωτήσεις
  • Πελατολόγιο
  • Συνεργάτες
  • Επικοινωνία
  • Menu Menu

ISO 26000

  • ISO 9001
  • ISO 22000 – HACCP
  • Green Key
  • OHSAS 18001
  • ISO 14001
  • ISO 26000
Γενικές Πληροφορίες

Το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 26000 αναφέρεται στην Εταιρική και Κοινωνική Ευθύνη των Ιδιωτικών αλλά και των Δημόσιων Οργανισμών. Με την έκδοση του προτύπου αυτού, δίδεται η δυνατότητα σε όλες τις εταιρείες και τους οργανισμούς, να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν ένα Σύστημα το οποίο θα εμπεριέχει όλες εκείνες τις Αρχές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που πρέπει να διαχειρίζονται, σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων τους.

Στο πρότυπο αυτό, αναφέρονται όλες εκείνες οι αρχές που πρέπει να διέπουν την έννοια «Εταιρική κοινωνική ευθύνη» όπως:

    • Τήρηση του συνόλου της Υφιστάμενης Νομοθεσίας
    • Κανόνες Διαφάνειας
    • Ηθική Συμπεριφορά
    • Σεβασμός στα Ανθρώπινα Δικαιώματα
    • Σεβασμός στις ανάγκες όλων των εμπλεκόμενων μερών
    • Εναρμόνιση με τους Διεθνείς κανόνες Συμπεριφοράς

Αντιθέτως αποκρυσταλλώνει την έννοια της Κοινωνικής Ευθύνης και βοηθάει τις Επιχειρήσεις και τους Οργανισμούς να μετουσιώσουν τις Αρχές της Κοινωνικής ευθύνης σε αποτελεσματικές ενέργειες, με αποτέλεσμα την βέλτιστη εικόνα προς το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

Διαδικασία
Στάδιο 1:Αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης
Στάδιο 2:Καταγραφή των αποκλίσεων από τα προαπαιτούμενα του προτύπου
Στάδιο 3:Επιτυχής Εγκατάσταση και Εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης της Επιχείρησης
Στάδιο 4:Δοκιμαστική λειτουργία του Συστήματος Διαχείρισης
Στάδιο 5:Επιλογή Φορέα Πιστοποίησης από την Επιχείρηση για χορήγηση αδιαπίστευτου Πιστοποιητικού ως επιβεβαιωτικό εφαρμογής των απαιτήσεων του προτύπου
Στάδιο 6:Αποδοχή της Προσφοράς του Φορέα από την Επιχείρηση και Ορισμός ημέρας Επιθεώρησης
Στάδιο 7:Διεξαγωγή της Επιθεώρησης
Στάδιο 8:Αποτέλεσμα της Επιθεώρησης
Στάδιο 9:Άμεση Ικανοποίηση των Διορθωτικών Ενεργειών με την Βοήθεια του Συμβούλου
Στάδιο 10:Προαιρετικά δίνεται η δυνατότητα της συνέχισης υποστήριξης από τον Σύμβουλο (μετά την επιτυχή πιστοποίηση), ανάλογα με τις απαιτήσεις της επιχείρησης

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

ISO 26000 και Κατάταξη Τουριστικών Μονάδων

Η πιστοποίηση ενός Συστήματος Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης  κατά ISO 26000 δεν είναι υποχρεωτική για την κατάταξη μονάδας σε οποιαδήποτε κατηγορία (αστέρια). Ωστόσο, η τήρηση ενός τέτοιου συστήματος, οδηγεί στην κάλυψη του αντίστοιχου προαιρετικού κριτηρίου σύμφωνα με την Υ.Α. αρ. 216 (ΦΕΚ 10/Β – 09/01/2015) για Ξενοδοχεία.

Το πρότυπο αυτό παραθέτει καθοδήγηση και όχι απαιτήσεις άρα δεν μπορεί να πιστοποιηθεί όπως τα υπόλοιπα Συστήματα διαχείρισης της Οικογένειας ISO (χορηγείται όμως αδιαπίστευτο πιστοποιητικό ως αποδεικτικό συμμόρφωσης).

Τονίζουμε ότι, η εγκατάσταση ενός τέτοιου Συστήματος, πριμοδοτείται με 100 μόρια (στα Ξενοδοχεία).

Δεν υπάρχει ανάλογη πριμοδότηση για Ε.Ε.Δ.Δ.

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

Γενικές Πληροφορίες

Το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 26000 αναφέρεται στην Εταιρική και Κοινωνική Ευθύνη των Ιδιωτικών αλλά και των Δημόσιων Οργανισμών. Με την έκδοση του προτύπου αυτού, δίδεται η δυνατότητα σε όλες τις εταιρείες και τους οργανισμούς, να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν ένα Σύστημα το οποίο θα εμπεριέχει όλες εκείνες τις Αρχές της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που πρέπει να διαχειρίζονται, σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων τους.

Στο πρότυπο αυτό, αναφέρονται όλες εκείνες οι αρχές που πρέπει να διέπουν την έννοια «Εταιρική κοινωνική ευθύνη» όπως:

        • Τήρηση του συνόλου της Υφιστάμενης Νομοθεσίας
        • Κανόνες Διαφάνειας
        • Ηθική Συμπεριφορά
        • Σεβασμός στα Ανθρώπινα Δικαιώματα
        • Σεβασμός στις ανάγκες όλων των εμπλεκόμενων μερών
        • Εναρμόνιση με τους Διεθνείς κανόνες Συμπεριφοράς

Αντιθέτως αποκρυσταλλώνει την έννοια της Κοινωνικής Ευθύνης και βοηθάει τις Επιχειρήσεις και τους Οργανισμούς να μετουσιώσουν τις Αρχές της Κοινωνικής ευθύνης σε αποτελεσματικές ενέργειες, με αποτέλεσμα την βέλτιστη εικόνα προς το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

Διαδικασία
Στάδιο 1:Αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης
Στάδιο 2:Καταγραφή των αποκλίσεων από τα προαπαιτούμενα του προτύπου
Στάδιο 3:Επιτυχής Εγκατάσταση και Εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης της Επιχείρησης
Στάδιο 4:Δοκιμαστική λειτουργία του Συστήματος Διαχείρισης
Στάδιο 5:Επιλογή Φορέα Πιστοποίησης από την Επιχείρηση για χορήγηση αδιαπίστευτου Πιστοποιητικού ως επιβεβαιωτικό εφαρμογής των απαιτήσεων του προτύπου
Στάδιο 6:Αποδοχή της Προσφοράς του Φορέα από την Επιχείρηση και Ορισμός ημέρας Επιθεώρησης
Στάδιο 7:Διεξαγωγή της Επιθεώρησης
Στάδιο 8:Αποτέλεσμα της Επιθεώρησης
Στάδιο 9:Άμεση Ικανοποίηση των Διορθωτικών Ενεργειών με την Βοήθεια του Συμβούλου
Στάδιο 10:Προαιρετικά δίνεται η δυνατότητα της συνέχισης υποστήριξης από τον Σύμβουλο (μετά την επιτυχή πιστοποίηση), ανάλογα με τις απαιτήσεις της επιχείρησης

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

ISO 26000 και Κατάταξη Τουριστικών Μονάδων

Η πιστοποίηση ενός Συστήματος Εταιρικής και Κοινωνικής Ευθύνης  κατά ISO 26000 δεν είναι υποχρεωτική για την κατάταξη μονάδας σε οποιαδήποτε κατηγορία (αστέρια). Ωστόσο, η τήρηση ενός τέτοιου συστήματος, οδηγεί στην κάλυψη του αντίστοιχου προαιρετικού κριτηρίου σύμφωνα με την Υ.Α. αρ. 216 (ΦΕΚ 10/Β – 09/01/2015) για Ξενοδοχεία.

Το πρότυπο αυτό παραθέτει καθοδήγηση και όχι απαιτήσεις άρα δεν μπορεί να πιστοποιηθεί όπως τα υπόλοιπα Συστήματα διαχείρισης της Οικογένειας ISO (χορηγείται όμως αδιαπίστευτο πιστοποιητικό ως αποδεικτικό συμμόρφωσης).

Τονίζουμε ότι, η εγκατάσταση ενός τέτοιου Συστήματος, πριμοδοτείται με 100 μόρια (στα Ξενοδοχεία).

Δεν υπάρχει ανάλογη πριμοδότηση για Ε.Ε.Δ.Δ.

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Όνομα*

    E-Mail*

    Τηλέφωνο επικοινωνίας

    Ενδιαφέρεστε για*

    Τομέας

    Περιοχή

    Το μήνυμά σας

    captcha

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    Λ. Μαραθώνος 37
    15351, Παλλήνη

    Τηλ.: 210 3822218
    FAX: 210 3822213
    E-mail: info@energygroup.gr

    ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού
    Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος
    Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων

    SITEMAP

    • Αρχική
    • Συνεργάτες
    • Η Εταιρία
    • Αστεροποίηση Ξενοδοχείων
    • Απόδοση Κλειδιών σε Ε.Ε.Δ.Δ
    • Συχνές Ερωτήσεις
    • Πελατολόγιο
    • Επικοινωνία

    ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

    Δείτε περισσότερους
    ENERGY FINANCIAL GROUP © 2020 - Created by EFG - powered by Enfold WordPress Theme
    Scroll to top