Hotel Rating
  • Αρχική
  • Η Εταιρία
  • Υπηρεσίες
    • Αστεροποίηση Ξενοδοχείων
    • Απόδοση Κλειδιών σε Ε.Ε.Δ.Δ
    • Λοιπές Πιστοποιήσεις
      • ISO 9001
      • ISO 22000 – HACCP
      • Green Key
      • OHSAS 18001
      • ISO 14001
      • ISO 26000
    • Συχνές Ερωτήσεις
  • Πελατολόγιο
  • Συνεργάτες
  • Επικοινωνία

ISO 9001

  • ISO 9001
  • ISO 22000 – HACCP
  • Green Key
  • OHSAS 18001
  • ISO 14001
  • ISO 26000
Γενικές Πληροφορίες

Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας (ISO 9001)

Μέλος της μεγάλης οικογένειας του ISO είναι και το πρότυπο ISO 9001 το οποίο περιγράφει τις απαιτήσεις για τα Συστήματα Διαχείρισης της Ποιότητας, όπου κάθε οργανισμός θα μπορεί να αξιολογεί, να επικυρώνει και να αποδεικνύει την ικανότητά του να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών, καθώς και τις κανονιστικές απαιτήσεις, όμοια και των δικών του.

Στο πρότυπο ISO 9001 καθιερώνεται το μοντέλο προσέγγισης διεργασίας (Process Approach Model), το οποίο περιλαμβάνει τα ακόλουθα βασικά σημεία κατά την ανάπτυξη ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας:

    • θέσπιση πολιτικής ποιότητας με συγκεκριμένους μετρήσιμους στόχους
    • αναγνώριση των διεργασιών (processes) της Επιχείρησης
    • αναγνώριση των απαιτήσεων του (εσωτερικού ή εξωτερικού) πελάτη για κάθε διεργασία
    • καθορισμό των δεδομένων (inputs) κάθε διεργασίας
    • αναγνώριση των απαιτούμενων πόρων (resources) για κάθε διεργασία [ανθρώπινο δυναμικό, υποδομές, περιβάλλον εργασίας, οικονομικοί πόροι]
    • τυποποίηση στον τρόπο εκτέλεσης των απαιτούμενων εργασιών για την υλοποίηση της διεργασίας, βάσει καθορισμένων ευθυνών & αρμοδιοτήτων για το προσωπικό της Επιχείρησης
    • παρακολούθηση (monitoring), μέτρηση (measurement) και ανάλυση (data analysis) των αποτελεσμάτων κάθε διεργασίας με στόχο:
        • την ικανοποίηση του πελάτη και
        • τη διαρκή βελτίωση της διεργασίας.

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

Διαδικασία
Στάδιο 1: Αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης
Στάδιο 2: Καταγραφή των αποκλίσεων από την Νομοθεσία και τα προαπαιτούμενα του προτύπου
Στάδιο 3: Επιτυχής Εγκατάσταση και Εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης της Επιχείρησης
Στάδιο 4: Δοκιμαστική λειτουργία του Συστήματος Διαχείρισης
Στάδιο 5: Εκπαίδευση εμπλεκόμενου προσωπικού
Στάδιο 6: Επιλογή Φορέα Πιστοποίησης από την Επιχείρηση
Στάδιο 7: Αποδοχή της Προσφοράς του Φορέα από την Επιχείρηση και Ορισμός ημέρας Επιθεώρησης
Στάδιο 8: Διεξαγωγή της Επιθεώρησης
Στάδιο 9: Αποτέλεσμα της Επιθεώρησης
Στάδιο 10: Άμεση Ικανοποίηση των Διορθωτικών Ενεργειών με την Βοήθεια του Συμβούλου
Στάδιο 11: Χορήγηση του Πιστοποιητικού (τριετούς ισχύος) με Ετήσιο Έλεγχο από τον Φορέα Πιστοποίησης
Στάδιο 12: Προαιρετικά δίδεται η δυνατότητα της συνέχισης υποστήριξης από τον Σύμβουλο (μετά την επιτυχή Πιστοποίηση) ανάλογα με τις απαιτήσεις της Επιχείρησης

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

ISO 9001 και Κατάταξη Τουριστικών Μονάδων

Η πιστοποίηση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001 δεν είναι υποχρεωτική για την κατάταξη μονάδας σε οποιαδήποτε κατηγορία (αστέρια/κλειδιά).

Ωστόσο, η τήρηση ενός τέτοιου συστήματος, οδηγεί στην κάλυψη του αντίστοιχου προαιρετικού κριτηρίου σύμφωνα με την Υ.Α. αρ. 216 (ΦΕΚ 10/Β – 09/01/2015) για Ξενοδοχεία και των Υ.Α. αρ. 21185 (ΦΕΚ 2840/Β-22/10/2014) και Απόφαση (ΦΕΚ 69/Β-16/01/2015) για Ε.Ε.Δ.Δ.

Τονίζουμε ότι ,η εγκατάσταση και πιστοποίηση ενός τέτοιου Συστήματος, πριμοδοτείται με 100 μόρια στα Ξενοδοχεία και με 150 μόρια στα Ε.Ε.Δ.Δ.

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

Γενικές Πληροφορίες

Συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας (ISO 9001)

Μέλος της μεγάλης οικογένειας του ISO είναι και το πρότυπο ISO 9001 το οποίο περιγράφει τις απαιτήσεις για τα Συστήματα Διαχείρισης της Ποιότητας, όπου κάθε οργανισμός θα μπορεί να αξιολογεί, να επικυρώνει και να αποδεικνύει την ικανότητά του να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών, καθώς και τις κανονιστικές απαιτήσεις, όμοια και των δικών του.

Στο πρότυπο ISO 9001 καθιερώνεται το μοντέλο προσέγγισης διεργασίας (Process Approach Model), το οποίο περιλαμβάνει τα ακόλουθα βασικά σημεία κατά την ανάπτυξη ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας:

    • θέσπιση πολιτικής ποιότητας με συγκεκριμένους μετρήσιμους στόχους
    • αναγνώριση των διεργασιών (processes) της Επιχείρησης
    • αναγνώριση των απαιτήσεων του (εσωτερικού ή εξωτερικού) πελάτη για κάθε διεργασία
    • καθορισμό των δεδομένων (inputs) κάθε διεργασίας
    • αναγνώριση των απαιτούμενων πόρων (resources) για κάθε διεργασία [ανθρώπινο δυναμικό, υποδομές, περιβάλλον εργασίας, οικονομικοί πόροι]
    • τυποποίηση στον τρόπο εκτέλεσης των απαιτούμενων εργασιών για την υλοποίηση της διεργασίας, βάσει καθορισμένων ευθυνών & αρμοδιοτήτων για το προσωπικό της Επιχείρησης
    • παρακολούθηση (monitoring), μέτρηση (measurement) και ανάλυση (data analysis) των αποτελεσμάτων κάθε διεργασίας με στόχο:
        • την ικανοποίηση του πελάτη και
        • τη διαρκή βελτίωση της διεργασίας.

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

Διαδικασία
Στάδιο 1: Αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης
Στάδιο 2: Καταγραφή των αποκλίσεων από την Νομοθεσία και τα προαπαιτούμενα του προτύπου
Στάδιο 3: Επιτυχής Εγκατάσταση και Εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης της Επιχείρησης
Στάδιο 4: Δοκιμαστική λειτουργία του Συστήματος Διαχείρισης
Στάδιο 5: Εκπαίδευση εμπλεκόμενου προσωπικού
Στάδιο 6: Επιλογή Φορέα Πιστοποίησης από την Επιχείρηση
Στάδιο 7: Αποδοχή της Προσφοράς του Φορέα από την Επιχείρηση και Ορισμός ημέρας Επιθεώρησης
Στάδιο 8: Διεξαγωγή της Επιθεώρησης
Στάδιο 9: Αποτέλεσμα της Επιθεώρησης
Στάδιο 10: Άμεση Ικανοποίηση των Διορθωτικών Ενεργειών με την Βοήθεια του Συμβούλου
Στάδιο 11: Χορήγηση του Πιστοποιητικού (τριετούς ισχύος) με Ετήσιο Έλεγχο από τον Φορέα Πιστοποίησης
Στάδιο 12: Προαιρετικά δίδεται η δυνατότητα της συνέχισης υποστήριξης από τον Σύμβουλο (μετά την επιτυχή Πιστοποίηση) ανάλογα με τις απαιτήσεις της Επιχείρησης

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

ISO 9001 και Κατάταξη Τουριστικών Μονάδων

Η πιστοποίηση ενός Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001 δεν είναι υποχρεωτική για την κατάταξη μονάδας σε οποιαδήποτε κατηγορία (αστέρια/κλειδιά).

Ωστόσο, η τήρηση ενός τέτοιου συστήματος, οδηγεί στην κάλυψη του αντίστοιχου προαιρετικού κριτηρίου σύμφωνα με την Υ.Α. αρ. 216 (ΦΕΚ 10/Β – 09/01/2015) για Ξενοδοχεία και των Υ.Α. αρ. 21185 (ΦΕΚ 2840/Β-22/10/2014) και Απόφαση (ΦΕΚ 69/Β-16/01/2015) για Ε.Ε.Δ.Δ.

Τονίζουμε ότι ,η εγκατάσταση και πιστοποίηση ενός τέτοιου Συστήματος, πριμοδοτείται με 100 μόρια στα Ξενοδοχεία και με 150 μόρια στα Ε.Ε.Δ.Δ.

Για την άμεση εξυπηρέτηση από Εξειδικευμένο Σύμβουλό μας ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΤΩΡΑ

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

    Όνομα*

    E-Mail*

    Τηλέφωνο επικοινωνίας

    Ενδιαφέρεστε για*

    Τομέας

    Περιοχή

    Το μήνυμά σας

    captcha

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    Λ. Μαραθώνος 37
    15351, Παλλήνη

    Τηλ.: 210 3822218
    FAX: 210 3822213
    E-mail: info@energygroup.gr

    ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

    Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού
    Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος
    Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων

    SITEMAP

    • Αρχική
    • Συνεργάτες
    • Η Εταιρία
    • Αστεροποίηση Ξενοδοχείων
    • Απόδοση Κλειδιών σε Ε.Ε.Δ.Δ
    • Συχνές Ερωτήσεις
    • Πελατολόγιο
    • Επικοινωνία

    ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

    Δείτε περισσότερους
    ENERGY FINANCIAL GROUP © 2020 - Created by EFG
    Scroll to top